Thursday, October 13, 2011

China Glaze, TMI

vandaag weer één van de mooie lakjes uit de holografische OMG collectie van China Glaze. het is een prachtig rood lakje wat al perfect in één laag dekt. ik kan er eigenlijk niet meer over zeggen, dus laat ik de foto's maar spreken!





nadat ik het lakje GR8 uit dezelfde collectie had gekocht, móést ik er nog een lakje van hebben. daarom was is zó enorm blij dat ik dit lakje zag staan in de showroom van Enchantra. je ziet het holografische effect zo mooi in deze lakjes! helaas kan je dit effect alleen zien in die zon en in bepaald licht. gelukkig scheen de zon vanmiddag, dus heb ik deze foto's gemaakt. dit lakje is zo fotogeniek dat ik maar niet kon stoppen met foto's maken!

China Glaze kan je kopen bij Enchantra en de Boozyshop voor € 6,95. dit lakje kostte dan wel € 8.95, en is  helaas niet meer verkrijgbaar.


love, willemijn

2 comments: