Thursday, October 13, 2011

Kruidvat nagellak remover pompje

iedereen weet inmiddels wel dat je handige nagellak remover pompjes kan kopen van Konad. ik heb er een aantal keer mee in mijn handen gestaan bij de DA, maar ik heb echt geen €7 over voor een pompje waar ook geeneens remover in zit. gisteren liep ik mijn gebruikelijke rondje in de Kruidvat, toen ik dit pompje tegen het lijf liep. hij werkt precies hetzelfde als die van Konad, en is een héél stuk goedkoper.

 in de remover die er in zit, zit geen aceton. en dat is voor mij altijd wel heel belangrijk! er zit glycerine en panthenol in wat de nagels in goede conditie zou houden, en uitdroging zou voorkomen.
 het pompje werkt heel handig. je doet het dopje open, legt het wattenschijfje op de dispenser en drukt er een paar keer op.
na een paar keer drukken zit er een goede hoeveelheid op het wattenschijfje en kan je de nagellak van je nagels verwijderen. wanneer de nagellak er af is, zit er een lekkere (maar ook een beetje chemische) geur aan je nagels.

je kan dit product kopen bij de Kruidvat voor € 2.50


love, willemijn

No comments:

Post a Comment