Monday, October 10, 2011

9 Oktober; Halloween Party at Enchantra's


gisteren ben ik naar de halloween party geweest bij Enchantra. van te voren was ik heel zenuwachtig, omdat ik niet wist wie ik allemaal tegen zou komen. maar eenmaal daar aangekomen was het heel gezellig! ik heb niet heel veel foto's gemaakt, maar je krijgt wel een behoorlijke impressie!

 China Glaze

 Color Club

 Sugarpill pigments

de 'dare' 

 Micheal Todd Cosmetics

 SanneTeske en Janneke


het was allemaal heel leuk geregeld en versierd. er lagen overal spinnnen, er hingen spinnenwebben, spookjes, er hing ook nog een chauffeur aan het plafond, ook waren er twee rook machines. kortom; we kwamen meteen helemaal in de halloween sferen!

ik heb voordat ik erheen ging, heb ik een afspraak met mezelf gemaakt. ik neem €20 mee, en meer mag ik niet uitgeven. en dat is gelukt! ik heb het netjes gehouden op 2 CG lakjes, een Golden Rose scale effect lakje, en het het Sleek Storm palette. maar het was wel heel moeilijk. het was echt mijn hemel daar. ik wou alles!
ik heb echt een hele leuke dag gehad!

love, willemijn

2 comments:

  1. Wat heb je er een leuk artikel van gemaakt!
    Tot een volgende keer?

    ReplyDelete
  2. ja, ik ben er de volgende keer zeker weer bij!

    ReplyDelete