Friday, September 30, 2011

China Glaze, GR8

een lakje waar ik stad en land voor heb afgezocht, en alleen bijna nog op eBay te vinden is. maar dan voor óf te veel geld, óf het kan niet naar nederland verzonden worden. ik had de hoop al bijna opgegeven. maar toen; gisteren liep ik op mijn gemakje door de DA en ging zoals gewoonlijk in één keer naar het China Glaze rek. en, daar stond hij. BÁM. ik zag de dop, ik zag de kleur. ik dacht 'dat is hem!'. het had niet veel gescheeld of ik had een vreugde dansje gedaan.



nu denk je vast; 'wat is er zo bijzonder aan dat nagellakje dan?'. op de foto hierboven zie je het niet goed, maar hij is holografisch. 'dat is toch ook niet zo heel speciaal?'. nee, maar het heeft lang geduurt voordat ik holografische lakjes heb gevonden waar je het effect écht goed in kan zien.








het holografische effect zie je alleen als je je nagels in de zon houdt. als je binnen bent, is het gewoon een mooie, gouden lak.

het lakje dekt wonderbaarlijk genoeg al in één laagje. maar uit gewoonte, en toch een wat diepere kleur heb ik hier op de foto's 2 laagjes op. het lakje brengt trouwens ook echt héérlijk aan!

China Glaze nagellak kan je kopen bij een aantal verkoop punten in de winkel. maar ook bij de Boozyshop en Enchantra


love, willemijn

No comments:

Post a Comment