Thursday, September 29, 2011

Little Drugstore and Ici Paris haul

vandaag vroeg op de fiets gestapt om even de stad in te gaan. ik had echt helemaal geen zin in alle drukte. en als er iets is waar ik een hekel aan heb tijden het winkelen, is dat het gene wat ik zoek, er niet is.



maar vandaag het was echt like, héáven! ik kwam aan in de kruidvat om direct door te lopen naar de make-up. en het Catrice vak was hélamaal vol! heerlijk. toen ik eenmaal de kruidvat verliet met mijn handen en armen vol met swatches nam ik de volgende dingen mee:



Catrice, Ultimate Color Lipstick in; My Red Card. Catrice Long Lasting Lipstain in; Red & The City



Catrice Prime and Fine. Catrice Foto Finisch in; 020



China Glaze, Avalanche. China Glaze GR8 (holografisch)



Chanel, Rouge Allure Velvet in; La Fascinante (een dieprode lipstick)


nou, dat waren mijn aankoopjes, en binnekort kunnen jullie wel reviews en swatches verwachten van een aantal producten.


love, willemijn

No comments:

Post a Comment