Saturday, December 17, 2011

Christmassy nail-art: a Santa Manicure!

toen ik deze geweldige Santa nails tegenkwam, wist ik meteen dat ik hier een logje aan moest wijden! let op: ik heb vandaag echt mijn dag niet qua nail-art, dus de foto's zijn niet helemaal geweldig, en ik ben ook totaal niet tevreden met de netheid van de lak. maar je hebt in ieder geval wel de stappen op een rijtje (:.

you need: een doorzichtige of lichtroze base coat (ik gebruik nagelverharder van Sally Hansen), een fel rood lakje (OPI, Color so hot it Berns), een glitter lak om te layeren (OPI, Pros and Bronze), een wit lakje (Konad, wit), en je favoriete topcoat (ik ben hooked aan INM Out The Door)! oh, wat ook wel erg handig is: dotting tools


begin met een laagje basecoat of sheer lichtroze

maak een manicure streepje met je rode lakje

maak een manicure streepje over het ode deel met je glitter lakje

met je dotting tool ga je nu langs je manicure randje witte stipjes zetten

wanneer het droog is een laagje topcoat eroverheen, and you're good to go!

wanneer je het geduld ervoor hebt is het zo af, en zal het er naar mijn idee een heel stuk beter uitzien dan mijn kunstwerk :').


love, willemijn

1 comment: