Sunday, December 11, 2011

China Glaze, icicle

een lakje dat voor mij ook erg winters en feestelijks aandoet is Icicle. wat de naam al zegt, doet hij mij heel erg denken aan  ijs, sneeuw en, winter!




het is een zilveren lakje met een foil finish. gelukkig streept hij niet heel erg, en wanneer je op tijd je favoriete topcoat aanbrengt, dan is het meteen helemaal verholpen! hij dekt eigenlijk perfect in 2 laagjes, en hij lakt, zoals bijna alle CG lakjes, erg fijn!
je kan naar mijn idee, ook veel aan nail art doen met dit lakje. de structuur en de dekking is er namelijk geweldig voor!

China Glaze kan je voor € 6,95 kopen bij de Boozyshop en bij Enchantra. ook zijn er een aantal winkels DA's die ze verkopen voor dezelfde prijs.


love, willemijn

1 comment:

  1. Jaa! Ik ben al zoo lang opzoek naar zo'n nagellak, die zo lijkt alsof je nagels zijn bedekt met aluminiumfolie :-D
    Super dat je dit artikel hebt geplaatst hihi. Ik ga echt geld sparen en deze nagellak kopen!
    xx

    ReplyDelete