Sunday, November 27, 2011

OPI, Ski Teal We Drop

wat heb ik dit gemist, het fotograferen van mijn lakjes! zoals je misschien wel weet is fotografie één van mijn grootste hobby's, en voelde ik me vanochtend weer helemaal in mijn nopjes met m'n geliefde Canon in mijn handen. jammmer genoeg wou het licht hier buiten niet echt meewerken, dus zijn alle foto's met flits. ik heb geprobeerd om mijn camera zo te houden zodat je geen weerspiegeling ziet.


Ski teal we drop komt uit de Swiss collection die in 2010 is uitgekomen. het is een écht teal kleurtje die perfect dekt in 2 lagen, en ook nog eens heel fijn lakt zoals we van OPI gewend zijn.

OPI lakjes kan je oa kopen bij de Sephora en nog een aantal verkooppunten die je op de site van OPI kan vinden. je kan ze in de winkels kopen voor € 13.95, maar op ebay kan je zo ongeveer alle lakjes vinden voor een heel stuk minder (maar dat heb je niet van mij).


love, willemijn

No comments:

Post a Comment