Monday, November 28, 2011

OPI, Garantuan Green Grape Matte

aangezien het zonnetje hier buiten schijnt, vond ik het wel tijd voor een wat feller kleurtje. ik heb gekozen voor Garantuan Green Grape (matte) van OPI. heel eerlijk gezegt; voor mij is alles qua nagellak draagbaar, maar groen, dat is een ander verhaal. ik weet het niet. ik heb gewoon niet heel veel met groene nagellak. ik heb dit lakje gehad van iemand. en dan denk je 'ja, dan geef je hem toch aan iemand anders'. nou, nee. op de één of andere manier, kan ik gewoon geen nagellak weggooien of geven. dan denk ik 'het is komt vast nog wel een keer van pas'.



het lakje zelf lakt wel heel fijn, en hij dekt in 2 lagen. omdat hij matte is, droogt hij ook super snel! maar als je het matte wilt behouden dan raad ik je aan om er wel nog een matte topcoat (Essie, Catrice, Chanel) over heen te doen. want wanneer je er een normale topcoat overheen doet, is het matte effect weg, en krijg je een gewone glans.

Je kan OPI voor € 13,95 kopen bij de Sephora, en ook nog een aantal verkooppunten die op de site van OPI staan.


love, willemijn

No comments:

Post a Comment